Tuesday, October 20, 2015

Promosi Set Bersalin Amway - Free bengkung dengan harga runtuh

Meh nak kongsi tentang Set Bersalin Amway.
Setakat ni saya dah gunakan 2 kali set bersalin ni untuk anak pertama dan kedua saya.
Malah kakak saya pon guna kan dari anak pertama hingga anak  ketiga beliau.
Sangat sesuai untuk kelahiran secara normal atau pembedahan (ceasarian).

Kalau anda nak beli loose bengkung sahaja pon boleh. Meh whatsapp 016-5571691
 
Nak cerita sikit berkenaan Bengkung Amway – Set Bersalin Amway Tropical Herbs ni.  Ianya sangat labuh, berukuran 50 cm dan lebarnya mempunyai 2 aras yang boleh disesuaikan dengan size badan ibu-ibu.  Tak kira anda size S atau pon XXL.  Macam saya yang ketinggian 165 cm, bengkung ini meliputi bawah payudara sehingga bahagian peha.  Memang panjang. Memang puas hati dan berkesan.  Saya masih boleh pakai seluar Jeans yang saya beli semasa sebelum melahirkan anak saya yang pertama.  Untuk pengetahuan ibu-ibu, berat saya biasanya dalam 48-50 kg.  Masa pregnant ianya mencecah ke 68kg.  Alhamdulillah, anak-anak no 1 – no 2 lahir secara normal dan berat lahir mereka 3.35– 3.5kg.  
 
Jom nak cerita sikit tentang promosi set bersalin ni yang ada free bengkung.
 
 
 
Klik untuk pembacaan lebih jelas

No comments: